Coast to Toast

Today, we're going to walk quickly. I know how busy you all are. =)
今日、私たちは、さっさと歩くつもりです。 私は、あなた達みんなが、どれくらい忙しいかを知っています。 =)

I closed my eyes and hit the scroll and when I opened them I found myself on my way to Tango New York. The offerings here will appeal to both genders, as will the exploding snow kitties.
私は目をつぶって、スクロールをヒットしました。そして、それらを開いたとき、気付くとTango New Yorkへの途中にいました。 ここでの提供品は、雪を爆発させている子猫のように両性にアピールするでしょう。

From there, I strolled over to Project Kiwi, where I have spent more than a few Lindens on the casual cuteness they are known for.
そこから、私はProject Kiwiまでぶらつきました。そこで私は、みなさんが知っているようにカジュアルな可憐なものにかなり多くのリンデンを費やしました。

After browsing for a minute [shopping on the job and not ashamed of it], I ambled on to Toast, where I spent a moment chatting with the super sweet owner, JessicaAnne Bailey. Don't you just love her starry dome?
しばらく閲覧した後に(勤務中に買い物をしていて、それを恥じていません)、私は、Toastまでぶらぶら歩きました。そこで、私は非常に甘いオーナーJessicaAnne Baileyと話すことに瞬間を費やしました。あなたは彼女の星のドームが好きではありませんか?
I ended today's trek with Ultra Kitty. It's in a mall, but you can't miss the sign, and the clothes are so pretty, I wonder how I've lived without them.
私は今日の長旅をUltra Kittyで終わらせました。 それはモールですが、あなたはサインを逃すことができません。そして、服がとてもかわいいので、私はそれらなしでどのように生きればいいかと思います。
Now I'm back to work. See you on the hunt!
現在、私は仕事に戻っています。 じゃあまた狩りのときに!

0 comments: