Even the Greenies are Hopping to It

Nobody is crazier about the Greenies than I am. So much so that I've blogged them - - twice! So I was more than a little jazzed when I heard that the Greenies Shop at the Greenies Home would be taking part in the Bunny Hop. I was so excited that I decided to join them. Yep, that's me below. I think I look fabulous, darling!
だれも私ほどGreeniesに熱狂ではありません。 私は非常に熱狂で、私が彼らをブログで紹介したよう - - 2度!それで、GreeniesホームのGreenies ShopがBunny Hopに参加したいと聞いたとき、私は少なからず活気づけられました。非常に興奮していて、彼らを参加させると決めました。うん、下のは私です。私は、私が素晴らしく見えると思います、ダーリン!


When you arrive at the Greenies Home, you will probably land on the kitchen table. I had to hop off and head for the ramp leading into the shop in the wall where you see me above. Don't miss this stop in the Bunny Hop!
Greeniesホームに到着するとき、あなたは、たぶんキッチンテーブルに着地するでしょう。 私は飛び立たなければならなくて、私の上に見える壁の中のお店に導く斜道に向いました。 Bunny Hopでこの停止を逃さないでください!

0 comments: